Jumat, 13 April 2012

tak rugi pown .

dear blog bisu,..
hari ni aku "mendapat" dari orang yang agak kurang hajar dan bebual macam keling . macam kurang hajar lah kan bagi aku ile kau sendiri cakap lain pas tu ko sendiri putar belit . ko nak kene kan aku agak2 lah kan setakat diri kau tu aku tak heran pown aku lebih rela berkawan dengan orang yang hina dari pada kawan dengan manusia yang keji macam kau. depan baik belakang orang ko kutuk bagai harem . hahahaha
kalau kau cakap aku hipokrit. eeeyuuu !! pliz lah k. kau ;ebih jauh ipokrit dari aku. jangan suke mengeji orang kalau kau sendiri tak sedar diri kau tu keji . selame ni kalau kau rase kau cukupo baik sebagai kawn kau cermin kan lah diri kau tu balik ok ! bagus sangat ke jadi kawan tapi suke caci maki kawan sendiri. yes.. selame ni aku diam coz aku memang lebih pilih friendship dari hati aku yang selalu sakit dek kau punye sindir yang harem tu. now kau pon sedar kan yang aku hipokrit so. better aku hilang kawan macam kau dari aku hilang maruah berkawan dengan kau .
kalau kau rase aku pernah cakap kau kawan terbaik aku. aku rase aku nak tarik balik . bile dah jadi semua ni baru aku tahu yang aku tak salah bile kehilangan kau .
sekian .

Tidak ada komentar:

Posting Komentar