Jumat, 30 Maret 2012

jangan salahkan batu yang di sepak . kalau kaki dan mata yang tidak berhati2.


aku banyak kali dipesan ngan ayat tu oleh orang yang rajin menasihati aku bile aku de banyak masalh and aku memang orang yang suke lettakan keslahan yang aku buat kepada orang len .
dalam hidup kite tak de yang sempurna . and kite perlu beringat coz kite pon selalu jahat pade diri kite sendiri. mak aku penah cakap bukan orang yang jahat ngan kite . tapi kite yang jahat ngan orang . n bukan orang yang tinggalkan kite . tapi kite yang selalu buat orang tinggalkan kite . kite akan rase kite betul bile rmai yang setuju ngan kate2 kite .. tapi pernah tak kite fikir balik . maybe ape yang mereka setujukan tu .. just untuk jage perasaan kite ? kite selalu bantah bile orang tak sependapat ngan kite .. tapi perkare tu lah yang banyak buat kite lebih kenal diri kite sendiri . dalam hidup tak perlu kan kawan untuk sentiasa mendengar dan menasihati kite. tapi kite perlukan pengenalan kepda diri kite sebenar . kata2 tu lebih tajam menikam hati bile dibandingkan dengan pedng samurai yang maha tajam nye .. coz sekali kite terase di guris .. luke tu tak akan terpadam dengan mudah .. dan itu lah yang aku rase . dan aku memang seorang yang pemendam . dan aku akan menjauhkan diri bile hati aku dah "tebal" dengan kesebelan yang memuncak .

Tidak ada komentar:

Posting Komentar