Jumat, 28 September 2012

an irritating makcik

hai yolls !!
seperti kebiasaan nye, setiap manusia ade sesetengah perkara mereka akn berasa amat sensitif.
seperti itu juga aku. actually, aku ni memang suka gurau kasar, tapi kalau bab personal aku pantang yang amat. sebab nya. personal aku tak boleh dibawak main-main .
di pendekkan cerita, aku ade lah kenal seorang makcik ni. yes, makcik ni anak dia kurus tak macam aku gemok. so dia fikir anak dia tu bagus and cantiek ... eeeyuuu!!! please lah !! hahahahahaha
aku da mula nak mengutuk ni !!!
pendek kan cerita, dia suka perli aku "kau bila nak kawen ??"  the reasons dia tanya kat aku macam gitu is, boipren aku study 1 kolej ngan aku, and aku selalu keluaq dating . haktuih !!!
haloo !! mokcik. saya kelua dating bukan masalah makcik lah. hoi! hang pasai pa dok nyebok ???

aku memang senthap. bile dia tanya aku gitu sebab macam tak fikir anak dia tu pon dok menggatai ade boipren and dok g dating gak. huargh !!!
hoi makcik, saya tak jahil mane pon lah. awak diam-diam je lah ye, jangan dok perli anak orang kalau anak awak sendiri belum tentu baik nya, coz mak saya yang lahirkan saya pon tak begitu.

sekian kepada that makcik. anak anda mungkin baik tapi jangan pandang anak orang ni macam setan bertopengkan manusia. k bai ! love u makcik. gua kiss lu kat dahi. 

Tidak ada komentar:

Posting Komentar