Minggu, 27 Januari 2013

sem terakhir yangmenjerat leher.

assalam, yeah sekian lame aku tinggalkan blog aku yang aku jadikan tempat meluahkan segala2 gala nya. yeah ! 2013 membawak umur aku kepada 23 tahun. dan di sini lah akan bermula dunia pekerjaan seusai tamat nya ku menuntut ilmu pada May tahun ni. tapi sayang sekali aku masih lagi tak tahu nak kerja ape.

sebab nya, bagi aku segulung ijazah tu cuma kertas yang membuat orang2 bangga, tapi nilai nya adalh sekadar kertas recycle MUNGKIN. ini kerana, aku bukan mengejar kerja yang akan aku dapat selepas memegang ijazah. aklu tak kesah nak kj jadi promoter ke, tukang sapu ke, ape ke . sebab aku start semua nya dari ZERO.

arghh !!! now aku cuma muak dengan thesis yang membuat aku rase macam nak makan sampah je.

k bye !

Tidak ada komentar:

Posting Komentar