Kamis, 04 Agustus 2011

baru aku tahu =|

assalamualikum ..
hari baru msuk hari yang ke 4 kite sebagai umat islam berpuase ... and selame bulan puase ni lah  .. baru aku tahu .. aku rupa2 nya selalu keseorangan... =|
bukan ngade2 .. tapi aku memang sedar perkare tu ..
and sekarang aku makin faham .. ape itu erti sahabat @ kawan ...mereka akn datang kepada kite bile mereke xda teman selain kite .. dan dia akan tinggalakn kite  ... bile dia jmpe dengan kawan barau yang dia rase lebih best tok berkawan ...
kadang2 aku rase aku ni BODOH sangat2 ... coz aku terlalu appreciate kawan2 aku .. tpi pada hal .. aku tak penah rase pon diaorng appreciate akan kehadiran aku kat sisi dieorang ...maybe ... aku bukan sahabat @ kawan terhebat bg dieorang sampai kan .. aku selalu sorang2 ... orang lain akan cakap aku ni sombong tok berkawan dengan orang lain .. tapi mereka salah .. aku takut tok berkawan dengan orang lain coz aku tahu ..
MOST OF THE PEOPLE AROUND ME,... just taking advantage on me .. =) perkara tu lah yang aku rase dari dulu ..
bile susah .. bile gadoh ngan kawan yang dia rapat ... diaorang akan datang kat aku .. cerita n mengutuk kawan yang dia gadoh kan tu ... TAPI... bile dah baik ngna kawan tu ... aku dia tinggalakan ... n tak pandang pon aku kat sisi dia ...

may be .. datz wat we call LIVE ... kawan hanya datang dan akan pergi .. hanya hati dan perasaan adalah teman sejati kite ...aku harap ade kawan yang betol2 setia berkawan dengan aku ... tapi sayang .. dia dah lame pergi =|

1 komentar: