Senin, 25 Juli 2011

ramadhan Al-mubarak is back

alhamdullillah ke atas ALLAH .. akhirnya ...
ramadhan yang aku nantikan akan datang tak bape lame lagi ...
setiap kali bulan ramadhan datang ade satu malam yang dipanggil bulan lailatul qadar .. .n ustaz pernah cakap dan ianya tertulis di AL-quran barang siapa yang mengejar malm seribu malam ... akan di beri keberkatan dan kebaikan malam ni ...
aku selalu ingat ape yang ustaz ckap tu .. n untill now aku dah pon 21tahun .. aku masih pegang ..

setiap malam tu jugak lah .. orang2 tua kata arwah ibu atau bapa kita yang dah tak da .. akan datang menjengok kita .. n  aku pon percaya .. n aku berharap aku akan dapat berjumpa ngan arwah ayah aku ... hurm ...
how childish i am  ...
setiap bulan puasa ni .. aku memang sayu .. coz aku akan teringat mase2 puasa ngan arwah ayah aku .. tak tahu la npe .. pada hal .. bapak da tinggalkan aku lebih sepuloh tahun ...tapi .. aku tetap tak boleh nak hilangkan perasaan aku ...

law tollah .. lailatul qadar tu ... mlm para arwah akan datang jengok ahli kuarga dia .. aku nak  .. jmpe and salam bapak aku .. cukup lah ..
aku cakap ... aku rindu kat dia .. yang amat sangat .. and aku akan dapatkan segulung ijazah untuk dia ..

tapi .. aku tahu ... semua tu tak mungkin terjadi .. -_-

Tidak ada komentar:

Posting Komentar