Sabtu, 22 September 2012

andai kau tahu .

the scars is still bleeding .
this is how i feel for all this while. aku bukan bermaksud berdendam jauh sekali untuk membenci. tapi aku memang cukup terluka dengan setiap kejadian yang menjadi bayangan yang menghantui diri aku sejak sekian lame. aku bukan membenci kamu. jauh dalam hati aku kau lah segala nya dalam hidup aku. aku buat semua nya untuk kau n i really wanted to see u proud of me. and aku tahu aku tak sebaik dan semanis yang lain sebab dalam diri aku wujud rasa janggal yang menebal. ini bukan berkmaksud aku benci kamu. tapi aku cuma perlukan masa untuk menghilangkan segala kelukaan yang ada dalam hati aku.

aku tahu cukup berdosa bagi aku bila aku mengasari kamu. tapi itu semua menjadi kekesalan yang tebal dalam diri aku. aku tahu kau tak akan faham dengan diri aku. kerana kita tak pernah memahami antara satu sama lain. maaf kan aku . aku tidak bermaksud membenci diri mu. tapi aku harap satu hari kau akan faham akan segala yang aku lalui dari kecil hingga kini. kesunyian aku membuat aku lebih suka menjauhkan diri dari kamu. walaupun jauh dalam hati aku, aku sangat perlukan kamu . belian manja dari kamu. maaf kan aku.
aku bukan yang terbaik yang dianugerahkan kepada kamu.

1 komentar: