Sabtu, 14 April 2012

seni itu universal !

dear blogger,
holla guys, as korang semua dah tahu issue yang terkini yang berkaitan dengan ketidak puasan hati zed zaidi selaku naib presiden seniman atas kemenangan artis luar malaysia iaitu, aaron aziz. yeah ! aku sebagai pelajar seni dari form 4 until form 6 .aku ade pandangan aku sendiri yes !! aku sangat setuju dengan kemenangan aaron azizi coz bagi aku dia sangat berbakat and setiap lakunan dia tu memang banyk bagi impak pade setiap watak yang dia bawak and tak kurang dengan adi putra kawan senegara aaron aziz tu kan. bagi aku artis malaysia kebanyakan nya syok sendiri, coz dieorang tak nak terima bakat artis lua yang lebih bagus dari dieorang bukan tu sahaja atas komen and post zed zaidi tu aku sangat marah coz, dia tak fikir ke yuna keluar negara and dia sangat diterima dengan baik kat sane dan kite pon kene lah buat perkara yang sama kat artis yang datang ke negara kite. remember guys . kalau kite treat orang yang nak cari rezeki kat tempat kite dengan buruk, tak mustahil rakyat kite akan dilayan buruk juga. ape yang kite beri itulah yang kite terime . ZED ZAIDI anda memegang jawatan naib presiden, tapi anda bercakap tidak melambangkan anda seorang yang bijak berkata2 . jangan termakan dengan agenda politik anda kalau di kemudian hari akn meruntuhkan karier anda . hasad dengki tak bawa kemana . even awak rase awak tu betul tetapi tak semua orang akn terima kata2 anda .
http://www.imdb.com/list/AAKt4boqznw/ maybe u guys boleh baca artikel ni =)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar