Rabu, 07 Desember 2011

menghitung berat badan .

yeah !! tu lah yang akan aku kongsikan malam ini . cuba anda semua bayangkan dahulu nya berat badan anda sebanyak 75kg kemudian turun kepada 62kg .. 2 tahun kemudian kembali semula ke berat asal .
ouh man !!! datz really suck kan2 .. hahahahaha .. itu lah yang aku alami sekarang . dan aku sedang berusaha untuk menurunkan walau 1kg .. hihihihi ..
amat beart untuk dilakukan . namun aku harus lakukan kerana untuk masa depan hahahahahahahahaha ..
bebual la siak aku ni =D .
well ari ni hari kedua aku tahan semua nafsu makn aku . walaupun aku sedang berdepan dengan makanan yang amat sedap di kedai makan mak aku . hahahahaha ...
ouh !! aku harus sabar . namun kesabaran itu amat menyiksa kan .!!! =D
sekian itu saja ucapan saya pada malam ini =)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar