Selasa, 27 Desember 2011

si penjual kismis =|

hurm .. agak sebak hati aku bile aku kenangkan kembali kisah si penjual kismis ni .
dia berasl dari keluarga yang susah . dan adik beradik nya ramai . dia pula baru je berumur 13 tahun . sangat sedih bile tengok dia termanggu2  dan berjalan kesan kesini menanti orang yang bertanggungjawb menjaga dia . tapi sebaliknya membiarkan dia berkeliaran di bandar sehingga lewat malam dan dalam keadaan lapar =|

mase aku umur 13 tahun aku masih dibawah jagaan parents aku . tapi malang bagi dia . dia di hantar ke rumah itu oleh pakciknya . aku kesian yang amat terhadap dia .

yang aku dapat buat hanya berdoa semoga dia akan dimurahkan rezeki dan menjadi manusia yang berguna . aku akan ingat nama dia =) JUNULLAH

1 komentar:

  1. HAI..sy baru je follow ur blog..nice..kalau x kisah singgah la blog sy yea dan kalau sudi follow ..blh share cerita..(^_^)

    BalasHapus