Kamis, 01 Desember 2011

hanya mempu untuk tersenyum .

diam2 dah sebulan jugak aku cuti sem . and tak banyak pon  yang aku buat sepanjang cuti ni melainkan tolong and mengula kat kedai mak aku . hihihi .. time ni gak lah aku berjauhan ngn DIA. .. hihiii ..
dalam cuti ni banyak jugak lah terjadi kat diri aku . dalam beberapa hari . dan tu banyak gak lah buat aku dok terpikir2 pasal mcm2 benda . aku de gak niat tok wat something .. tapi almaklomlah ... manusia .. bila selalu pandang remeh . yep ! maybe ni gak balasan atas kesalahan aku . tapi aku datang tok perbetulkan . kalu mereka rase aku ni dok terhegeeh2 ngan mereka2 dan beliau2 . k .. fine . sampi sini saja . lepas ni jangan pernah mengaku aku ini @@@@ . rase sentaphati ni . bile niat yang baik di remeh kan . yes aku seda aku ni bukn sape2 tapi aku pernah jd sebahgian dlm lipatn kenangan mereka . but  now . mereka dah tak perlu kan aku . kalau mereka pernah berkata . ala ... dia tu time ni la baru nak cari kite .. k fine ..

malam ni aku nak cerita semua yang aku pernah rase.. aku menjauhkan diri bukan sebab aku lupa kan mereka . tapi aku sendiri merasakn terasingan dalam kelompok mereka . aku memang seorang yang mudah sentap . tapi aku boleh cool lagi as long aku boleh bertahan . dulu aku memang paling beriya nak cari mereka . tapi aku tak diendahkan . dan sehingga lah kini . yes . antare mereka ade pernah berkate . setaip orang akan berubah, dan lebih selesa dengan orang yang baru yes itu benar . tapi tak salah kalu mereka tak mengenepikan yang lama . kalau antare mereka pernah kate aku ni sangta melupa kan mereka . tnya pd diri sendiri , kenapa meninggalkan aku sendirian . selma ni aku terkontang kanting seorang diri . tapi aku diam saje . aku dicari bila diperlukan , dan aku mencari mereka untuk menemani aku kesunyian . tak kan ade seorang pon yang sudi . k .. aku seda.  dan korang semua dah buat aku seda . yang aku ini hanya alien bagi korang . jangan pernah cakap aku lupa kan korang sedangkan korang sendiri xpernah mencari aku . yes . buat pengetahuan korang . aku selalu mencari korang . tapi korang yang menghilangkan diri . ... terima kasih coz da jadi lipatan kenangan aku .

Tidak ada komentar:

Posting Komentar