Minggu, 29 April 2012

the best ever !!

hey olls!!
hahahaha..entah pape je lah aku ni kan... di tengah malam yang damai ni .. hati aku bagai kan diketuk rase rindu kat kawan2 sekolah aku.. yeah!! orang kate zaman sekolah adalah zaman yang paling manis. thatz true ok!! perkara ini telah dibuktikan oleh jabatan persahabatan antarabangsa.. =D hahahahaha .. as usually aku memang suke update blog aku cerita pasal baik buruk busuk wangi kawan2 aku, coz dalam hidup ni xade kawan memang tak besh ! tapi nak cari sahabat memang susah. semua tu aku sedar selepas kebelakangan ini, aku dapat rase kan ALLAH TU MAHA BERKUASA LAGI MAHA PENYAYANG, dia dah tunjukkan kat aku siapa yang terbaik jadi kawan aku, dan sahabat aku, yes... cikgu kaunseling aku mase sekolah pernah pesan jangan suke creat pape perjanjian antra sahabat,coz kite akan langgar gak janji tu, jangan suke mudah ucapkan kawan kite tu yang terbaik kelak kawan kite tu yang akan menjadi lawan dalam hidup kite, adat manusia hidup kat dunia ni bile dah benci semua nya buruk. kan.. tu time marah je.. tapi dah baik.. seypak gajah pown gajah tu tak perasan. hahahahahaha... yess...aku rindu sesangat kat kawan2 aku time sekolah atika,niza,ninin,shuk,sop,nuar,zick, and mostof the geng yang selalu lepak kat bilik seni yang berhantu tu.. aku rindu gile kat korang.. kalau korang semua nak tahu, kat kolej ni, aku belajar kenal siape korang yang sebenar nye.. and kat sini gak lah aku banyak jumpa manusia yang lebih dahsyat dari dalam drama. huhuhuhuhu ...
tapi tak pe, even korang semu bz ngan life masing2 tapi aku yakin nanti someday kite lepak sampi lebam gak macam dulu kan.. kawan tak perlu kata2 manis tapi pembuktian setia kawan tu lebih penting dari kate2 "kau sahabat terbaik aku"...

love you korang !! =|

Tidak ada komentar:

Posting Komentar