Selasa, 15 Maret 2011

KERINDUAN YANG TAK MUNGKIN HILANG :::

memang aku tak dapta nak menahan kesedihan yang aku rase bile aku dapat dengar uare DIA ::;
YA ALLAH....betape aku terlalu merindui DIA....
sungguh aq tak pat nk luahakan dengan kate-kate yang aku terlalu MERINDUI DIA....
even aku dengar suara DIA hanye dalam mimpi ::;
aku sangat bersyukur :: coz kau tahu tu adalah yang terbaik coz in reallity aku xkan dpat dengar suara tu ::

ye...aku juz dengar suara DIA dlam mimpi....DIA...arwah ayah aku yang dah pergi n tak kan kembali sejak aku umur 9tahun :::
aku memang tak dapat nak pendam dan tahan KERINDUAN yang aku rase ni....
hampir 11 tahun ayah aku pergi ...n smpai sekarang aku still simpan angan2 budak kecik :::
[akuharapsangtdapatjumpaayahakumcamoranglain]
tapi aku tahu .... aku xboleh nak menolak n melwan takdir ALLAH:::
aku terima walaupun tu perit bagi aku :::
kalu lah ade orang tawarkan 1billion tok hidupkan semula orang yang dah mati....aku lah orang yang akan rebut tawaran uh :::
coz aq terlalu rindukan ayah aku :::
maybe orang akan cakap aku ni bodoh ... aku ni mcm xda agame....
tapi aku tahu....angan-angan aku tu lah yang selalu wat aku semangt tok hidup :::
dalam mimpi aku mlm tadi ::: arwah ayah aku pesan ::"
"dewi,ko jage diri baik2..belaja betol2...jage kesihatan "
n "bapak sayang kau sangat2"
YA ALLAH .... kalu lah ayat tu aku dengar mase aku sedar...
best sangat2...
AKU RINDU KAT ARWAH AYAH AKU !!!! =(

1 komentar: