Senin, 14 Maret 2011

cam ne nk pat dekan???

aq xhabis2 nk pk cmne nk pat dekan mcm bestpren aku ni???
bukan pe :: aku punye penyakit M ni besar sesangt lah....sampikan aq tak tahu cmne nak ilangkan...huhuhu...
kadang2 kat dalam kelas uh aku selalu terpikir...DEWI PLEAZE WAKEUP HONEY!!!!
JGN JADI MALAS SANGT!!!!
tapi kesedaran tu hanya datng sesaat sahaja...bile aku balik kat blik aku...n jumpe lapto n bantal....
semua yang aku pikirkan kat dlam kelas tadi uh ::: hilang sudah!!!!
yang aku buat hanye lah ::: dok melayan komen2 kawan2 aku kat FB .... melyan bantal aku yang mendodi empuk aku sehingga tido tak hengat DUNIA....hahahahahahahhaahahaha !!!!
how stupid i am....
hurm....kadang-kadang @ selalu aku terpikir...nape lah aku ni mals sangt???
kadang-kadang aku rase aku ni tak kesian langsung kat mak aku yang harap sangt aku pat result gegempak!!!
huh!!!!
sampai bilakah aku harus begini ????
sampai bilakah aku nak jadi terus menerus malas ???
soalan tu lah yang selalu aku pikirkan :::
tapi ::: kesedaran sivik uh tak timbul gak kat dlam diri ku ni!!!!

MALAS uh da la satu maslah BESAR aku...ni agi satu besar punye masalah :::
aku memang akui aku sangt pelupa :::
kadang-kadang aku baru je letak barang :: aku dah lupaaku letak mane :::
n aku makin perasan pekare ni sejak keblakangan ni :::
aku pon tak tahu kenape :::
ke sebab kesan aku penah terhentak trok kat kepale eak???
hurm????/
actually  aku tahu member group aku memang marah gak kat aku coz aku selalu lupa nak wat assgment :::
tapi aku tahu tu bukan coz aku lupa ::;
tapi ake MALAS!!!

dewi!!!!!!!
jangan lah jadi malas sangat beb!!!!
ko nak ke xda keje nnti bile dah abis study???
huh!!!
aku nk sangt2 ade sorg yang akan selalu ingt kan aku tentang pekare yang harus aku buat!!!

YA ALLAH ...
KAU KUATKAN LAH INGATAN KU INI YA ALLAH ::;
SESUNGGUHNYA AKU TERLALU PELUPA :::
=)
HErm....
malam ni aku memang niat nak wat assigment  coz aku dah terlupa tok wat...
huhuhuhuhu...


Tidak ada komentar:

Posting Komentar