Rabu, 23 Februari 2011

kegiaNAN :: yang membuat aku menjadi tenang ::

ahakz!!!!
agak POYO gitu tajuk nye kan ::: hahahaha !!!!
erm actually aku dah agak lmbt tok update this story but xpe!
coz aq nak habaq kat kome sume  last week start from jumaat mlm till ahad ptg aku g tempat paling heaven dalam hidop aku :::: kehkehkeh....
 jangan lah pikir bukan2 ::: aku g GUNUNG MUNTAHAK OYEAH!
kat sane mmg sangat menarik dan tenteram beb...


berikut adalah paparan untuk kome2 yer ::::



peserta berjalan masuk ke hutan muntahak :::




::: miss pea say GOOD bye to HUtan muntahak :::






:::: ORANG kuat dalam diz program ::::



our abang REScue -_-'


mereka dan saya sedang mendaki



incik alip hidopkan fire camp yeay!!!


dia ni pengelat taw ::: mensembunyi2 lak :::::



everybody pose!!!!!



packing nak alik ::::



posing dikala kepenatan




jom menlumpuh!!!
but pose dolu lah....

 chomel x saye????


p/s sorry xda pic kat atas gunung coz sy xpat nek smpi atas coz tulun kwn injurd :::


Tidak ada komentar:

Posting Komentar