Selasa, 15 Februari 2011

d.i.e.t VS m,a,k,a,n

hahahahahha.....
aku bagi nak gelak besar bile dok memikirkan diri aku ni...hahahha...amne tak nye...niat kat hati aku..aku nak try diet...tapi...!!!
aku dok makan je..('-').xbenti-benti...actually aku de probz skit ngn badan aku ni...
hihihihihi.. _o_
bese la der..bile badan ni makin naik...mule la aku cepat mengah bile berjalan...and...
i hate about this!!!
aku bukan nak kurus tok cantik..coz aku memang tahu aku sedia ade xabpr nak canti juz yang ade pade aku...aku cute! =D
[xpayah la korang nak cakap aku ni perasan k!]
aku nak kurus coz aku nak rase selesa tok wat semua aktiviti....and aku rase tol2 sesak bile nak g beli pakaian..huhuhu...
dah la kat MALAYSIA ni susah sangat nak cari baju orang yang bersaiz besaq!
yang paling banyak baju orang-orang yang berbadan slim!
hudus! betol lah!!!!
aku rase most of the company kat MALAYSI ni still xseda2 ag yang MALAYSIA ni makin ramai orang berbadan gemuk!
hahahahaahaha.....

actually  aku tergerak hati tok meluahkan rase hati aku ni coz aku baru je abis bace BLOG sorang akak ni...
dia ni memang tol2 bagus la bagi aku..pe yang dia tulis uh...memang wat aku terpikir jauh tok tol2 jage badan and kesihatan aku....
hihihihihi....
tahnkz a lot to taht SIS coz banyak share ur knowledge kat semua orang...hahahhahaha...
and aku rase sesape yang teringin tok megikuti nya patot surf n bace BLOG akak uh....


akhir kate...once again...
TERIMA KASIH KEPADA KAK TU.....


Tidak ada komentar:

Posting Komentar