Rabu, 02 Februari 2011

DIA....

since aq ade blog ni...aku baru rase ade tempat tok aku lauah kan ape yang aku rase selame ni...n aku buat blog ni coz aku nk ade tempat meluahkan...aku tahu...aku ade ramai kawan yang boleh jadi tempat aku tok meluahkan semua yang aku rase...tapi....
aku tahu...mereka pon ade masalah diaorang sendiri....


dah nak dekat seminggu aku stay kat umah..ape yang aku dapat..bukan perhatian dari DIA yang sepatut nya bagi aku semua tu...tapi yang aku dapat hanya lah perkataan dan ayat yang buatkan hati aku rase berkecil hati....
aku tahu,...aku bukan lah yang terbaik  kalu dibandingkan dengan yang lain...
dan aku tahu,..aku tak sehebat yang lain...
tapii....SALAH aku ke tok dapat kan sikit perhatian dari DIA????
since aku umur 5tahun...aku dah mula hidup terpisah dan bagi aku.,..PERPISAHAN tu bukan lah sesuatu yang mustahil dalam hidup manusia....coz aku dibesarkan dengan PERPISAHAN itu.,...


honestly!!...semakin hari yang aku rasekan hanya lah untuk mencari  JALAN untuk aku pergi jauh dari hidup DIA....coz aku tahu...aku tak de pape makne pon dalam hidup DIA....
n kehadiran aku dalam HIDUP DIA bagaikan sesuatu yang menyesakkan...aku bukn bermaksud untuk kurang hajar atau pun tak mengenang budi..tapi aku tahu...setiap perkataan   yang dia ucapkan kepada aku adelah DOA....dan DOA atau ucapan yang aku terima tu...bukan lah yang terindah dan yang baik seperti yang lain dapat dari DIA....


hampir setiap kali aku berdepan dengan DIA aku akan rase sakit hati...dan hampir semua yang aku buat adelah kesalahn bagi DIA....cube korang semua bygnkan...
aku jarang untuk keluar rumah...dan aku duduk dirumah dan dilayan seperti ORANG GAJI....
aku makan pun dia xkesah...aku  mkn pun dia xkesah....
selama hampir 20tahun...dan selama 11tahun orang yang sangt2 mengerti aku menggalkan aku....
selama tu lah DIA...tak pernah cube dok memahami diri aku...
aku bukan meminta untuk di dokong dan dimanja setiap minit...
tapi bagi aku...cukuplah sekadar menanyakan kabar aku....tapi perkara tu semua sangt sukar tok aku rasekan dari DIA....




Tidak ada komentar:

Posting Komentar