Selasa, 08 Februari 2011

D.E.M.A.N.D

D E M A N D !!!
Herm...actually what is the real meaning of demand????
aku agak terperanjat bile terbaca komen seorang HAMBA ALLAH ni...n aku tak tahu lah ape yang di fikirkan oleh diri nya sampi dia bole berkata sebegitu sekali kepada KEKASIHATINYA...diz is all b'coz demand!!!
aku tak lah berkata yang aku ni baik sangt tapi bagi aku ape yang telah dikatekan oleh hamba ALLAH tu agak keterlaluan...
bagi aku kalu pon seseorang tu nk mendemandkan diri nya tak perlulah sehingga menampakkan dia keterlaluan dimata orang lain...
n aku bukannya tak pernah kena sound juz psl aku ni bkn seorang yg demand...
b'coz aku lebih suka hidup bersederhana daripada memaksakan diri menjadi DEMAND tp!
u got nothing babe!!!hahahah.....
kalu boleh jadi wanita tu...biarlah demand kepada lelaki meanz...jaga standard...
dalam erti kata yang lebih KASAR...JANGAN!!! sampai lelaki memandang rendah kepada kita...
diz is b'coz most of lelaki dia akn berfikiran yang wanita ni agak materialistik bile suke meminta2 daripada mereka....
kan lagi bagus kalau kita daptkn semua tu dari usaha kite sendiri...
betol x??
selain dari tu...bile kita as  wanita boleh menjadi MISS INDEPENDENT...
automatik....lelaki akn menjadi lebih menghormati kita....
keran mereka akn b'fikir bahawa kita boleh hidup tanpa mereka...
jgn lah jadi seorang wanita yang demand tetapi BURUK di mata kaum ADAM....


sejujurnya....
aku bukan lah seorang wanita yang cantik dimata lelaki...dan juga dimata kaum sesama jenis ku...
malah aku selalu di kutuk dek kekuranganKU...yang tak seperti wanita lain....
dan aku juga selalu dikata oleh kaum2 hawa..keran mereka melihat aku seperti MAKHLUK ASING yng datang dari plenet ASING!
tetapi!!!
aku menanamkan sifat demand itu tadi dengan menunjukkan aku lebih bagus dari orang yang dok mengutuk aku tuh!
hihihihi...
n now finally...aku dapt buktikan aku tak lah seburuk dan sehina yang mereka katekan..

so!!!
to all woman at out there!
korang jangan lah suke berdemand dengan tok daptkan itu~~~~ini....
dengan meminta dari lelaki....
korang sepatutnya tunjuk yang korang ni demand kerana maruah korang lebih tinggi dan mahal dari harga kereta ferari!!!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar