Rabu, 26 Januari 2011

busuk punyer tempat!

as-salam...
aku memang sangat-sangat marah dan terlalu sakit hati ngan pengurusan kolej aku...
b'coz Y???..coz diaorang mmg agk kurang hajar bg pandangan aku....
dala dia tempatkan semua student satu blik 6 orang...law blik nya ok xpe lah jugak...ni blik dala macm haram!!!!...da tu kutip sewa mahal bagai haram!
diaorang mek sorang RM80 n bile didarabkan ngn 6 orang means sewa blik 1 bbulan RM480...law bilik nya besar xpe gak...ni blik mcm kandang kambing...
KANDANG KAMBING PON CANTIK!!!
and atlast aku n kawan2 aku pon decide pindah dok lik sewa...even mahl itz ok...sangt selesa...
tp....!timbul lak masalah ngan tuan tempat aku sewa ni...dia yang berhutang ngan owner rumah...kiteorang lak yang jd mangsa....mmg kesialan!
huh!lantak la korang nak ckp mulut aku ni mcam longkang ke mulut jahat...
memang aku bencigiler ngan orang yang tahu nk amik kesempatan atas kesusahan orang lain...
huh!sangat benci!!!!!!!
aku tak tahu la..kenpa KERAJAAN still amik ringan ngn masalah student2 IPTS ni...law kite mengadu..nnti dia ckp..sape suro korng msk kolej swasta????
memamg GAMPANG gile pertanyaan itu!huh!
aku terlalu sakit hati ngan semua ni...aku tak tahu la sampi bile msti kne tanggung semua ni....
not even that....skung ni...aku ngah pening...nnti law dah gred...nk kj ape sey...
da la hutang ngan PTPTN tu mengalahkan hutang ngan AHLONG...
skung aku pon nga pk...sameade aku nk juz go on...tok study or juz benti n cari kj....
aku sangat sakit hati!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar