Senin, 24 Januari 2011

KEBOSANAN

hari ni aku memang tak ade kelas yang perlu aku hadir...
memang sangat best!
tp...jauh kat dsalam hati n diri aku ni..aku terasa  bosan sangat2 hidup kat sini...
bukan disebabkan ape...aku cuma sanagt benci dengan suasana persekitaran kat sini...aku datang sini untuk belajar n memperoleh segulung ijazah...dan mencari sahabat tapi bukan kawan...
aku mula bosan dengan sikap manusia yang suke mendengki dan berbusuk hati pada sahabat sendiri..ini kerana aku sendiri dah pun mengalaminya...aku xsangka aku akn berjumpa dengan orang yang sebusuk hatimacam gitu sekali...juz coz dia nk dapat pointer yang tinggi dia sanggup sembunyikan nota yang lectrr bagi tok semua dari aku..padahal dia rumet aku...n the worse is...now aku n sahabat2 aku dah berpindah bilk dia masih nak tunjuk muka yang agak kesialan kat kiteorang,...
aku rase dat gul mmg sial la....hahahaha....
aku xda maksud pon nk memaki hamun dia..tapi oleh kerana kesakitan hati kat dia lah yang memaksa aku cakap mcm gitu..
aku rase kalu sape yang bace blog aku ni...n korg pon kne korg akn mara sangt2...
bukan tu sahaja...aku tahu la dia dan kwan dia uh anak orang kaya...tapi jgn la nk berkira sangt...juz sebb sahabat aku mkn kerepek dia yang tak seberapa uh..dia mara2 n perli sahabat aku mcam ape seyh!
tapikalu dia mkn brg orang lain orang  xbising lak...huh!
bosan aku ngan perangai orang yang mcm ni...
dan perkara lain yang wat aku rase btol2 bosan ngan hidup aku kat sini...aku xsuke la ngan rakyat kat sini...tak tahu nak ckap baik2...i still remembe...bile aku kuar ngan buah hati aku...
kiteorang byr tambg bus n lupe nk amik tiket...pakcik tu mara n maki2 aku la sial!
kuarang hajar punya orang tua!aku tanya elok2 n gunekan bahase sebaik2 umat...dia boleh lak hentam aku ngan maki....huhu..
actually aku memang tol xtahan dok sini...tapi aku xboleh nk mengalah cam tu je...coz i need to be strong!
. i really wanted my ijazah!


#akumalasnakrechechkspellingsolawadeyangsalahuhmaaflayerk!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar