Jumat, 21 Januari 2011

DI RUMAH...RINDU DIA PULAK....

JUMAAT - 21 / 01 / 2011
hari ni aku balik umah aku kat j.b, aku gerak dari seremban kol 3.30 ptg...
hihihi...xsangke n xpernah aku buat...hampir sepanjang dalam perjalanan aku balik uh...
aku habiskan masa aku ngan tidur saja....hihii..
anyway tu tak penting...yang paling penting...dalam mase hampir 3hari ni..aku berjauhan ngn buah hati aku...hahahaha...[poyo la siod]...
bukan aku tak pentingkan family aku..n bukan maksud aku terlalu mementingkan dia...
tapi..bagi aku he's more than just a lover...
coz..almost all the time aku share ngn dia whether crying or laughing..this is because he is my very-vey-very good friend...
n law anda semua nak tahu...aku menjadi sangt tak selesa bile nk p shopping kalu tnpa dia selepas kakak aku yer!!!
memamg aku  akui tak baik gak bile aku terlalu mengharapkan dia coz__maybe someday he will leave me..gak kan bile dah ALLAH...mengatakan dan menentukan dia bukan lagi tok bersama aku...n datz Y lah aku law boleh nak share pape je ngan dia..sebelum waktu aku habis tok dia...
coz kehilangan seseorang yang kita sayang itu sangat amat menyakitkan!!
n untill now aku still tak boleh lupe macm mne aku di tinggal kan begit sahaja...('_')
oleh manusia yang sangt tak ada perasaan uh!HUh!
tapi aku sangt bersyukur kepada ALLAH dah pun menemukan aku ngan orang yang baik macm dia...
dan banyak mengajar aku lebih mengenali AGAMAKU sendiri..:-)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar