Rabu, 13 November 2013

first, second and third.

dear belog !!
yeeeha ! here we go. aku dah tak ada kawan yang berakal untuk dengar and share apa-apa untuk di luah kan.

ye! itu lah perasaan aku masa sekarang ni. and dah hampir 3 bulan benda nya mcm gitu je. hehehehe

aku tak ada kerja so aku belek-belek lah dua tiga belog yang aku suka baca tulisan dorang. what i can conclude is. their life was soooo wonderful guys ! have a very nice and good people around them. ok. jangan pikir yang aku ni dok menyalahkan orang sekeliling aku tak tak bagus ok!.

bile cakap pasal hidup aku kompom2 yang semua orang akan dan mahukan life yang sangat sweet. tapi kadang2 aku tfikir gak. kenpa life aku dari dulu macam. macam-macam jadi. even aku faham tu semua dugaan. tapi tak boleh ke, dugaan tu resign kejap dari hidup aku ? ha! aku ak tolak kekuasaan and perancangan Allah.

first. aku di beri peluang kenal sejenis manusia yang mungkin dorang ni jenis memang suka fikir amik kesempatan kat orang lain. or maybe dia sendiri tak tahu ape yang dia nak dalam hidup dia. and aku tak nafikan takdir yang aku di jumpakan dengan dia tu. membawak aku kepada keadaan 2 tahun lepas. menyebabkan aku sendiri jadi kambing hitam yang seakan bersalah dalam segala2 nya. memang aku marah. tapi tak ape lah.. aku terima je semua sebab mungkin ni satu petunjuk. biar aku sedar akan kebodohan aku sendiri KOT.

second. aku di beri sekali lagi ujian. ujian yang paling aku benci dalam dunia ni. ye. dari kecik aku bencii dengan perkataan tu. tapi perkara tu lah yang terjadi masa ni. tapi enta kenapa. aku rasa kali ni, aku lebih banyak buat tak tahu and malas nak fikir kan semua tu.maybe aku sediri dah bosan kot.

third. yang ni berkaitan dengan yang first tadi tu. perkara yang mula nya dianggap tak ada apa2 atlast, jadi punca perpecahan kot. maybe ni just anggap negetif aku kepada cara layanan orang yang berubah dengan aku. tapi entah lah kenapa. instinct aku kuat kata. yang dia, ya dia terasa aku berback stabbing. oh ! man.
its really fuckin annoying la bebeh. anyway tak ape lah. manusia tu akan berubah seiring dengan waktu. yang tak akan berubah tu memori. aku cube lah untuk mempositifkan semua yang negetif. sebab aku sayang hubungan ni lebih dari segala nya. maybe aku penah hilang kau dulu. tapi now. i will never let it happn again! itu janji aku pada diri aku. tapi kalau dia dah pilih jalan tu. aku terima je lah.

entah apa yang akan jadi pada hidup aku untuk manusia masa hadapan aku. itu yang selalu aku fikirkan. aku takut, semua yang pernah jadi dalam hidup aku. jadi pada manusia masa hadapan aku. tapi aku berharap Allah rancang yang terbaik untuk aku.

sekian. aku dah menangis. and di temani migrain.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar