Senin, 13 Februari 2012

menstrual syndrome + stress

yeah !! itu lah tajuk yang paling aku nak cite malam ni . siyes aku cakap . bile aku sedang kedatangan bualn emosi aku n diri aku sendiri memang tak akan stabil n aku sangat amat cepat MARAH n aku cepat stress !!

tadi petang aku send email assgmnt kat lecturer aku, u know what . ayat dia seakan2 mereject assgment aku !!
DAMN COOL MAN !! aku memang tahan kan je lah . di tambah kan lagi i am suffering sakit kepala yang kerap sangat2 even aku dah jumpe dokter untuk sekia kali entah bape kali . the docter still cakap "ur sakit kepala is normal" !! damn stupid punye dokter kan !


now tengah2 malam ni aku dah tak tahan nak menahan segala kesakitan yang aku rasa dari tadi siang aku terpaksa gagahkan jugak diri aku untuk wat kj yang aku memang tak suka buat keja 2 kali .


plisss la manusia2 sekalian alam . korang boleh tak bagi a good explanation untuk orang buat kerja korang . pliss lah k !! penat tahu tak .

SEKIAN AKU DAH PENAT NAK MARAH . 

Tidak ada komentar:

Posting Komentar