Sabtu, 17 September 2011

eeeeeeeyuuuu story ....

assalamulaikum ..

if the previous entri aku cite agak sedih .. but this story .. aku nak menyingkap kisah lame .. hahahahaha ..
bukan pape pon .. this is juz abouT LOVE .. OK .. JUZ like i had mentioned before .. aku stat menggatal since form 6 .. that time yang aku nak juz.. aku nak try rase BERCINTA..hahahahaha ... semacam kelaka je bile aku ingat2 alik .. juz nak rase je konon .. tak tahu .. sampi tangkap cintan gaban .. ahahahah ..




but that was ok la .. coz falling in love semase dibangku sekolah tu agak baik coz in positive nye bagi aku .. when we go out .. kite leboh kenal ape itu cinta .. means bile kite dah ppon dibangku kuliah .. but honestly .. aku boleh katekan bile kite bercinta banyak sangat2 perkare yang perlu kite jage and kite dah tak bape boleh nak free mcam mase single .. hihiiihhi
[mati aku kalau DIA bace ]....

bercinta zaman sekolah gak lah banyak gak yang wat orang2 ni frust semacam,, bgai aku .. selagi dibangku sekolah .. tu bukan diname kan serius relationship coz that time hanye lah lebih kepada horman para gadis dan teruna yang sedang meningkat dewasa .. dan tak perlulah terlalu nak take serius .. bagi aku .. bercinta zaman sekolah ni lebih berbahaya berbanding berrcinta zaman dewasa means at jolej or zaman dah bekerja .. aku cakap macm gini coz aku tengok banyak kwana2 aku yang "TERLANJUR" mase diaorang bercinta zaman sekolah .. and effectnye sampai berhenti sekolah bagai .. bagi aku ini semua disebabkan kecetekkan pemikiran kite mase tu .. semua nye tahu nak "SEDAP" ... so .. terimalah akibat "kesedapan" tu ...
aku tak nafikan  ... now a days ramai student yang sekolah lagi wat benda xsenonoh tu .. coz ni aku tengok dari sekeliling aku ..

bercinta zaman kolej lak .. aku ley katekan boleh take serius coz at this stage .. most of us suda pon dialam kematangan .. dimane kite dah mula fikir more forward .. and nak capai cite2 kite yang selama ini di idam2kan .. hihihihihihi .. honestly .. now aku pon same gak .. and aku tak dikecualikan ... at this time dah xda dah nak "try test" ag .. coz masing2 da besa and da boleh nak befikir yang mane baik and yang mane buruk ..
bukan tu je .. mase ni lah kite lebih bertanggungjawab .. tok jage diri sendiri .. and keluarga ,coz Y .. kite dah banyak belajar dari mase yang lampau .. bagi aku banyak perbezaan antare bercinta zaman sekolah,kolej and kerja .. coz at each stage umor kite dah berbeza and more matang ...

aku suda ngantok .. t aku ade idea .. aku smbung ... =_)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar