Jumat, 01 Juli 2011

luahan hati < 3

assalam ...
di malam yang sepi pipi ...pak man jual kopi pipi ..kopi nya enak naknaknak ... pak man jual anak  naknaknak ...hahahahahahaha....
pe yang aku malalot ni ?? lalalalalala ....
actually mlam ni aku nak cite something taw .. aku nak cite psal aku malas balik kolej .. ni semua disebab kan CIK ABG aq still semester break ... but ... hallo!!!! aku belajar bukan coz dia k! tapi aku memang tak da teman tok kesana kesini bile dia tak ade ...sedih tol la... ni bukan di sebab kan terlalu bergantung kat dia.. tapi aku memang lebih selessa dia menemani aku sometime's sampaikan aku study pon dia tunggu and dia yang ajar and teman kan aku .. huhuhu ...gedik an aku ni ???? tapi tu lah yang dia suke wat tok aku  hahahahaha ...
aku malas nak alik kolej pon disebabkan aku memang rase kurang sangat2 mase ade kat umah sepanjang cuti sem ni coz aku memag banyk habis kan mase kau kat pat keje aku tu ... huhuhuhu ... =(

bukan tu sahaje mak pon sampi mengeluh aku jarang ade kat umah pada hal aku nga semestet break .. huhuhu... please lah!!! aku rase macam nk mintak sambung cuti saja dari admin kolej aku ....
at the same time aku nga rindu gile kat kwan2 lame aku yang tah menghilang tah ke mane ...and aku rase diaorang tak hingat pon kat aku an ... huhuhu...bukan tu sahaja aku ade rase sikit sesal coz last minit vacation aku mak aku cancel ..bukan tu sahaja aku dah lost bajet tok beli HP baru and camre baru ...

hua!!!!!
geram nye aku rase!!!! sakit hati aku ni tawu tak !!!!
aku tak suke lah perasaan ni !!! pegi lah kau jauh2!!!!!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar