Jumat, 06 Mei 2011

nk jugak !!!

assalamualaikum ... to all reader'!
ade ke readers blog aq ni???ahahahahaha,,,xpe2..aku nak gak ulis kat sini...
sok ari ahad yang mulia bersamaan HARI IBU...hahahahaha...sedih!!!
aku kat kolej and tak pat ngk muka mak aku..huhuhuhuhu...mak...hapy mother's day mak ..keh2...

mcm la mak aku bace blog ni ka??? ape da dewi ni!!! 

law nk diceita kan banyk sangt2 dosa aku ngn mak aku..tapi aku jek xpernha nk nyesal ngnpe yng dah aku wat .. bongok tol aku ni!!! tapi mak aku tetap cool je ngn aku ... hihihihihi ... sememang nye aku seorang yang cool ... PULAK... n ade sedikit kegarangan yang agak macam singa betina .. keekehekehekeh !!! =D ... tapi tak pe mak aku tetap comel!!! =D 

herm... aku still ingat lagi time aku umor 5tahun ... aku jatuh dari buaian taman umah aku n dat time pale aku lika n kene jahit 21 jahitan ... da'z waas soooo!!! hurt beb!! tapi ade gak kelakar nye..mak aku kejar aku tok tutp pale aku yang still berdarah2 tu.. tapi aku dok g lari coz takot kne blasah... coz rule family aku law g men2 law ade yg ngs t kne rotan!! hahahahhaha...
parent's aku mmg sangt grang dan sngt ringan tangn ngn ank2 dia.. tapi tu lah yang watkan aku n akak n abang aku jasdi orang sekarang ni... kenal ape salah n ape betol...

aish!!! back to story aku jatuh~~~ pas mak aku pat n pelok aku mak aku teros jerit mintak tolong jiran antqkan aku g klink...huhhuhuhuhu...don't know why ..kenangn tu wat aku rase nk pelok mak aku kuat2 !! huhuhuhu...mak aku ;lah orang yang paling risau keadaan aku mase tu selepas my late daddy...aku sayang sangat2 kat mak aku..tipu lah law ade orang yang tak sayang mak dia wey!!
even anak mona affandi pon syang gile ngn mak dia kn??? ni kan aku yang nakal lagi degil dan jahat ni... of coz aku sayang maka aku ... =)

mak once again SELAMAT HARI IBU ...maafkan kite dah bayk wat dosa taw mak ...
mak..mak the best n paling roock!!
sayang sangt2 kat mak!!!! =)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar