Rabu, 15 Agustus 2012

entry meminta maaf secara terbuka .

assalamualaikum..
krhadapan semua rakan-rakan yang dikasihi lagi disayangi .
this is short entry [ i hope la].
here, aku nak mintak maaf dari dalam hati aku kepada anda semua atas segala kesilapan dan kesalahn yang dilakukan sepanjang kite bersahabat . dan kepada yang telah aku putuskan sahabat bukan bermakna aku tak kawan juz tak nak jadi sahabat baik je. aku mintak maaf atas segala ketelanjuran kata. kepada kawan makan kawan aku tu, aku maafkan setiap perkataan dan ayat yang kau dok canang pasal aku, maybe dulu aku pernah wat gitu gak kat ko. but u done worse than me he...
aku maafkan kau and aku mintak maaf kat semua kawan-kawan sekolah and yang len2 tu atas segala kata-kata kesat dan keburukan perangai aku terhadap korang semua.

sekian selamat hari raya .
#tak kisah lah kalau kamu-kamu smua cakap aku tak ikhlas, but i wrote this from deep of my heart. =)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar